RECENZE: Call of Duty: Modern Warfare

Sérii známé střílečky zná většina hráčů, kteří se o tento žánr zajímá. Je to pochopitelné, Call of Duty vždy patřilo mezi velmi oblíbené akční hry. Kromě toho umožňuje tato série možnost online režimu, kde si snadno můžete porovnávat síly s ostatními hráči. Pojďme se však podívat na jeden z nejnovějších dílů této úspěšné série vůbec. Tím je Call of Duty: Modern Warfare. I tento díl nabízí hráčům jednak offline a jednak online režim. Záležet bude na vás, zda dáte přednost SinglePlayer nebo MultiPlayer modu.

Zahrát byste si měli i příběhovou část!

Call of Duty: Modern Warfare se může v první řadě pochlubit svým offline režim neboli příběhovou části. Jestliže máte rádi v akčních hrách příběhové části, pak s největší pravděpodobností nenajdete lepší hru, než je Call of Duty: Modern Warfare, alespoň, co se týče offline režimu. Vývojáři si s příběhem opravdu velmi důkladně pohráli. Vy si tak chvílemi budete připadat, jako byste se ve hře nacházeli. Mimo jiné se vývojáři nechali inspirovat různými filmy při tvorbě příběhu. To lze na výsledku bezpochyby poznat.

Pokud se totiž nebudete zrovna nacházet ve hře, budete si na druhou stranu připadat, jako ve filmu. Příběhová část vás vtáhne do svého děje. Pojďme se však nyní podívat na online režim. Ten už hráče příliš nenadchne. Jestliže tedy nevyhledáváte offline režim a raději se poohlížíte po online modu, doporučujeme se vrátit o pár dílu nazpět. Call of Duty: Modern Warfare totiž bezesporu dominuje především příběhovou části, jak již bylo několikrát zmíněno. Mezi největší lákadla pro hráče tak patří příběh, grafické i zvukové zpracování a ovladatelnost.

Každá hra má své minusy

Ne příliš dobře zpracovaný online režim pro milovníky multiplayerového modu. Na druhou stranu, pokud víte, že vás příběhová část nebaví, nejspíš si hru ani nevyzkoušíte. Kdo ví, třeba vás ovšem multiplayerový režim tohoto dílu bude bavit. Každý hráč se liší, což je pochopitelné. Zatímco vás může online režim nadchnout, vaše přátelé zklamat.

Minimální HW požadavky Call of Duty: Modern Warfare

• Procesor: Intel Core i5 2500k nebo ekvivalent AMD
  • Grafická karta:Nvidia GeForce GTX 670 nebo AMD Radeon HD 7950 (2 GB VRAM)