RECENZE: ROBLOX

Online hry jsou čím dál tím více vyhledávanější. Jinými slovy online módy baví několik milionů hráčů po celém světě a není se čemu divit. Ne každého baví hraní offline módu , kdy se člověk musí spoléhat pouze na počítačově ovládané nepřátelé a spoluhráče. Jestliže si chcete nechat porovnat síly s ostatními hráči nebo se jen unášet pocitem, že hrajete s lidmi, pak vám nezývá nic jiného než sáhnout po online režimu. Jednou z her, které tento režim nabízí je i Roblox. Co se týče žánru, lze tuto hru srovnávat například s oblíbenou hrou Minecraft. O čem je vlastně Roblox? Následujte nás!

Roblox a popis hry

S největší pravděpodobností vás zajímá, o čem je oblíbená multiplayerová hra Roblox. Jak jsme již částečně naznačili, jde o multiplayerovou free-to-play hru. Nevíte, co si máte pod tímto pojmem představit? Jednoduše řečeno to, že za hru neplatíte žádné finanční prostředky. To se týká především stáhnutí a spuštění hry. Pochopitelně si dnes v počítačových hrách lidé kupují různé výhody před spoluhráči. Za ty už však finanční prostředky utrácíte. Vraťme se ovšem zpět k tomu, o čem je Roblox. V této hře máte možnost designovat vlastní hry, které lze následně sdílet i s ostatními hráči.

Hra je dostupná nejenom pro hráče stolních počítačů nebo notebooků, ale dále i pro hráče herní konzole Xbox One. V neposlední řadě mají možnost si hru zahrát i mobilní hráči. Kromě samotné hry se vám do počítače nainstaluje i RobloxStudio. Program, jež vám umožní vytvářet vlastní hry. Za tyto vámi vytvořené hry poté dostáváte herní měnu, kterou jsou Robuxy. Robuxy slouží ke koupi vylepšení a oblečení. To vám dodá oproti ostatním hráčům jisté výhody. Proč tedy tyto výhody nevyužít, když se vám přímo nabízí?

Hra se stala oblíbenou po celém světě

Máte pocit, že tuto hru hraje malé množství hráčů? Mýlíte se. Počet aktivních hráčů vás nejspíš zaskočí. Už jen toto číslo by vás mohlo přesvědčit k tomu, si tuto hru nainstalovat do svého počítače. V červnu tohoto roku bylo hrou potvrzených 150 milionů aktivních hráčů. Číslo tak šokovalo nejenom společnost, která hru vydala, ale také samotné hráče, kteří se podíleli na tom, aby se tato hranice vyšplhala k tomuto číslu.

Minimální HW požadavky ROBLOX

• OS: Windows 7, Windows 8, Windows 10
  • Processor: 1.6GHz