RECENZE: World of Tanks Bitva začíná!

World of Tanks je hrou, která vám umožní posadit se do kokpitu těch největších a ve své době nejlepších tanků. Je potřeba však počítat s tím, že k této fázi vás čeká relativně dlouhá cesta. Nejprve si totiž budete muset vystačit s jednoduchými tanky a postupem času se vypracovat. World of Tanks se žánrově řadí do kategorie MMO. Pokud si hru chcete vyzkoušet, máte štěstí, vývojáři ji hráčům dopřávají zcela zdarma. Máte na to, usednout do tanku a vstoupit do bitvy proti ostatním hráčům? World of Tanks je čistě jen hrou pro více hráčů. Záležet tak bude na tom, jakou máte odvahu.

World of Tanks

Vývojáři si dali důkladně záležet na tom, aby hra připomínala v několika prioritních směrech realitu. To se jim na závěr povedlo. Kromě toho se snaží hru neustále vyvíjet, a tak se čas od času nesmíte divit tomu, že si budete muset World of Tanks aktualizovat. Ovladatelnost hry je velice snadná a svým způsobem vám bude stačit pár klávesnic a myš. Co se týče řízení tanku, připravte si klávesy W, A, S a D. Tyto klávesy jsou těmi nejčastějšími, alespoň z pohledu akčních a online her. Myš je poté zapotřebí ke střelbě. Tu provedete buďto tím, že tank vidíte z třetí osoby nebo si blíže zaměříte prostřednictvím optiky.

Jak jsme již naznačovali v předchozím odstavci, ovládání tanku není vůbec nijak složité, takže jej pochopíte i jako úplní nováčci. Pokud jste doposud o hře World of Tanks neslyšeli, máte možnost si ji vyzkoušet i vy. Zvlášť v momentě, kdy vás baví hry s tanky. O to více si hru užijete díky multiplayerovému režimu, kdy se budete porovnávat s ostatními hráči. Na začátku každé bitvy se proti sobě postaví 15 tanků (15 vs. 15). Jde o náhodné vylosování, pochopitelně s tanky stejné, maximálně o jednu třídu vyšší úrovně. Ten tým, který dříve zlikviduje protivníky vyhrál.

Pojďme se podívat na herní platformy

Zajímá vás, kdo si bude moct World of Tanks zahrát? Máte štěstí, vývojáři prakticky na nikoho nezapomněli. Zahrát si ji tak budou moct hráči stolních počítačů nebo notebooku, dále pak hráči herních konzolí, mezi které patří například PlayStation 4, Xbox 360 a Xbox One. V neposlední řadě vývojáři mysleli i na mobilní hráče. World of Tanks je tedy snadno dostupný i pro hráče mobilních telefonů, a to pro systém Android i IOS

Minimální HW požadavky World of Tanks

• Procesor: s 2 fyzickými jádry
  • Grafická karta: GeForce 6800  / ATI HD X2400 XT (256 MB VRAM)