RECENZE: World of Warcraft: Battle for Azeroth boj Hordy a Aliance

Hry na hrdiny jsou oblíbené převážně u hráčů strategických her. Svým způsobem by se tyto skupiny mohly spojit. Jsou vám tyto hry blízké, kde se se svým hrdinou snažíte probojovat co nejdále, popřípadě se posouvat v úrovních výše? Pokud ano, ať už se to týká strategických her nebo her na hrdiny, vyzkoušejte World of Warcraft: Battle for Azeroth. Chcete-li si zahrát tuto hru, nepočítejte s tím, že ji spustíte na herních konzolích. V tomhle případě je zapotřebí buď to stolní počítač nebo notebook. Jinými slovy ji rozjedou uživatelé Microsoft Windows nebo Mac OS.

World of Warcraft: Battle for Azeroth

Jak jsme sdělili v předchozím odstavci, majitelé herních konzolí mají bohužel smůlu. Hru vydala společnost Blizzard Entertainment, která má na svědomí i ostatní verze, které se týkají originální klasiky World of Warcraft a Warcraft. Titul Battle for Azeroth je rozšíření neboli datadisk. Tento pojem je v herním světě častější. Těšit se tak můžete na plno novinek, které vám změní pohled na celkovou hru, a to směrem k lepšímu.

Pokud se vývojáři budou držet původního plánu, který slibuje neustále zdokonalování ve formě patchu, bude se datadisk s hodnocením posouvat ještě výše. Obrovskou zajímavosti je fakt, že je tento datadisk vůbec tím nejprodávanějším, alespoň v oblasti série World of Warcraft. Celosvětové rekordy se tomuto rozšíření podařilo získat necelé dva týdny po vydání hry. Dnes má datadisk na kontě přes 3 miliony prodaných kopií. Už tyto čísla by vám měla napovědět, že se jedná opravdu o skvělé propracované rozšíření, které si zaslouží vaši pozornost.

Vyrazte s hrdinou do boje

Na nic nečekejte, usedněte k počítači a vyrazte se svým hrdinou do boje. Nezapomeňte, že vás tento herní svět potřebuje k tomu, abyste porazili všechny, kdo se vám postaví. Máte na to odvahu, postavit se zlu čelem a obsadit tak titul World of Warcraft: Battle for Azeroth?

Minimální HW požadavky World of Warcraft: Battle for Azeroth

• Procesor: Intel Core i5-760 /  AMD FX-8100
  • GPU: GeForce GT 560 2GB / Radeon HD 7850 2GB